TOIMITUSEHDOT


Pohjolan Helmi Ky - Nordic Design, y-tunnus 1551519-7 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja ulkomaille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.

VERKKOKAUPAN YHTEYSTIEDOT

Sähköposti: info@pohjolanhelmi.fi

Puhelin: +358 40 522 1227

Postiosoite: Pohjolan Helmi Ky - Nordic Design, Jussilantie 3 C, Fi-04250 Kerava, Finland

TUOTTEET JA HINNAT

Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupassa ilmoitetulla hinnalla. Pidätämme oikeuden olla myymättä tuotetta teknisestä tai inhimillisestä syystä virheellisellä hinnalla, mikäli kyseessä on selkeä hinnoitteluvirhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena. (Oikeustoimilaki 32§)

TILAAMINEN

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta. Tehdessään tilauksen verkkokaupasta, vakuuttaa asiakas olevansa täysi-ikäinen henkilö. Asiakas sitoutuu ilmoittamaan kaikki vaaditut maksu-, yhteys- ja henkilötiedot totuudenmukaisesti ja vastata itse siitä, että tiedot ovat oikein ja ajantasaiset.

Alaikäisen tilaajan on pyydettäessä esitettävä huoltajan antama kirjallinen suostumus tekemiselle.

Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnolla. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat ja toimituskulut. Tilaushetkellä annettuun sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus, jossa ilmenevät tilatut tuotteet ja hinta.

MAKSAMINEN

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksajan saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com 

MAKSUTAVAT

Verkkokaupassa asiakas voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:

VERKKOPANKKIPALVELUT:

Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankit, Aktia, Paikallisosuuspankit, Handelsbanken, Ålansbanken

MAKSU- JA LUOTTOKORTIT:

Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, Debit MasterCard

TOIMITUS

Verkkokaupassa tehdyt tilaukset käsitellään välittömästi niiden saavuttua ja tilatut tuotteet, jotka löytyvät varastosta, lähtevät normaalisti 1-3 arkipäivän kuluessa asiakkaalle. Tilaukset postitetaan arkipäivisin. Toimitus tapahtuu Postin välityksellä.

TOIMITUSTAPA JA -KULUT

TOIMITUS KIRJEPOSTINA SUORAAN KOTIIN:

Kotimaan korulähetykset toimitetaan tilaajalle pääsääntöisesti kirjelähetyksinä kartonkisessa miniaalto -pakkauksessa, jonka maksimimitta on 25 x 35,3 x 3 cm. Kirjelähetyksiin ei sisälly lähetyksen seurantaa.

1. Tavallinen kirjetoimitus, paino enintään 250 g - lähetyksen hinta on 4,50 €

2. Pikakirje, paino enintään 250 g - lähetyksen hinta on 7,90 €

3. Pakettilähetys lähetyksen seurannalla - lähetyksen hinta määräytyy tapauskohtaisesti Postin hinnoittelun mukaisesti.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT

Palautuksista on aina sovittava etukäteen. Tavaraa ei saa palauttaa ennen asiakaspalvelun antamaa hyväksyntää ja ohjeistusta. Asiakaspalvelun yhteydenotto info@pohjolanhelmi.fi 

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksissa olevia käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia tuotteita. Myyntikuntoinen tuote on käyttämätön, ehjä ja puhdas. Pidätämme oikeuden hylätä palautukset, joissa tuote ei vastaa myyntikuntoista. Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen peruutusta. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta.

Liitä pakkaukseen mukaan seuraavat tiedot:

- asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

- kopio Pohjolan Helmi Shop verkkokaupan tilausvahvistuksesta

HUOM!  Palautettavien tuotteiden pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Palautettavat tuotteet tulee olla pakattuna kuljetuspakkaukseensa tai muulla vastaavalla tavalla, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Tuotteiden ympärille tulee laittaa riittävästi ja huolellisesti pehmusteita. Varmista, että jokainen koru on omassa pussissaan ja/tai pehmusteessa niin, etteivät tuotteet pääse toistensa kanssa kosketuksiin kuljetuksen aikana. Käsinkiillotetut korut voivat narmuuntua hangatessaan toisiaan vasten.

Pohjolan Helmi Shop verkkokauppa ei ole vastuussa huolimattomasti tai sopimuksen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

Kun tuotepalautus on hyväksytty palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen, rahat palautetaan asiakkaalle Paytrail Oyj:n kautta samalle maksutavalle, jolla tilaus oli maksettu.

Myyjän tai tuotteen virheestä johtuvan palautuksen kuluista vastaa myyjä. Virhetilauksissa asiakas vastaa palautetun tuotteen kaikista kuluista.

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, viottunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@pohjolanhelmi.fi 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 8 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on viottunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle.

MUUT SOVELLETTAVAT EHDOT

Kuluttajakaupassa noudatetaan voimassa olevaa Suomen (kuluttajasuojalaki 20.1.1978/38) ja Euroopan Unionin kuluttajasuojalainsäädäntöä.

TAKUU

Ellei muuta ole sovittu, noudatetaan lakisääteistä takuuta koskevia ohjeita.

VÄRIT

Emme voi taata, että näytöllä näkemäsi värit vastaavat varsinaisten tuotteiden värejä. Näytöllä näkyvät värit riippuvat asetuksista.

REKLAMAATIOT

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu tuotteista. Jos tuotteessa ilmenee valmistus tai materiaalivirhe, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme info@pohjolanhelmi.fi , jotta voimme käsitellä asian tapauskohtaisesti.

Reklamaatio-oikeudesta huolimatta emme vastaa tuotteen normaalista kulumisesta, virheellisestä käsittelystä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvista vahingoista.

Pyrimme aina ensisijaisesti ratkaisemaan kaikki reklamaatio- ja riita-asiat yhdessä asiakkaan kanssa. Kuluttajalla on kuitenkin oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

YHTEYSTIEDOT

Pohjolan Helmi Ky - Nordic Design, Jussilantie 3 C, Fi - 04250 Kerava, +358 40 522 1227, info@pohjolanhelmi.fi